Om het effect van uw behandeling goed te kunnen meten wordt er gebruik gemaakt van vragenlijsten aan het begin en het einde van de behandeling.
Aan het einde van het traject meten wij ook uw cliënttevredenheid met de CQI vragenlijsten. Wij streven naar het beste resultaat. Cliënten waardeerden ons in 2021 met een 8,5! Lees hier alles over het cliënttevredenheidsonderzoek 2021. Het maakt ons trots dat onze cliënten zo tevreden zijn over de informatie over de behandelmogelijkheden, de begrijpelijke uitleg door de behandelaar en het contact kunnen krijgen met de behandelaar. Maar het maakt ons niet lui. We zijn doorlopend op zoek naar verbeteringen om het maximale resultaat voor u uit de behandeling te halen. In 2022 zullen wij daarom meer aandacht besteden aan de informatie over bijwerkingen van medicijnen indien u deze heeft gekregen van de verpleegkundig specialist voor uw psychische klachten. Ook zullen we meer aandacht besteden aan de mogelijkheid en de keuze geven om uw naasten te betrekken bij de behandeling
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: