Digiteam

Het Digiteam is 24 uur per dag bereikbaar voor cliënten en biedt op twee manieren ondersteuning: 

  • Ondersteuning via beeldbellen voor cliënten die buiten de afspraken met hun behandelaar om hulpvragen in het kader van hun behandeling hebben.
  • Telefonische bereikbaarheid voor cliënten en naasten buiten kantoortijden bij crisis. Na kantoortijden worden alle telefoontjes aan GGZ NHN doorgeschakeld naar het Digiteam. 

Download de folder

  

Digiteam

Card image cap

Informatie over online ondersteuning door het Digiteam

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: