Vaak gevraagd

Contactgegevens zoeken

Bent u op zoek naar contactgegevens van uw behandellocatie, uw GGZ-team, herstelwerkplaats of dagbesteding? Vul de 4 getallen van uw postcode in. 

Clientportaal

MijnGGZNHN is uw persoonlijk cliëntportaal waar u bijvoorbeeld uw behandelplan, gespreksverslagen en afspraken kunt bekijken.

Heeft u nog geen inlog? Vraag het uw behandelaar.

Medezeggenschap cliënten en familie

Als lid van de Cliënten en Familie Medezeggenschapsraad praat u mee over verschillende onderwerpen; van behandeling tot beleid van GGZ NHN. Ook uw inbreng is waardevol en helpt om de zorg en behandeling van cliënten en familie te verbeteren. 

Kwaliteit van zorg

Kwaliteit zien we als continue samen leren en verbeteren. We leren van wat goed gaat en van wat beter kan. Dit doen wij op verschillende manieren.

Ik heb een klacht of verbeterpunt

Verbeterpunten, onvrede of klachten zijn dan ook een waardevolle bijdrage aan de verbetering van onze dienstverlening. Merkt u onvrede of heeft u een klacht? Er zijn verschillende mogelijkheden om ons dat te laten weten.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 - 17:00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via:

  • het Huisartsen Informatie Systeem (HIS)
  • Zorgdomein
  • de online aanmeldformulieren GGZ NHN op deze website.
  • telefonisch via aanmeldpunten GGZ NHN