Bent u op zoek naar contactgegevens van uw behandellocatie, uw GGZ-team, uw Herstelacademie of dagbesteding? Vul de 4 getallen van uw postcode in.
MijnGGZNHN is uw persoonlijk cliëntportaal waar u bijvoorbeeld uw behandelplan, gespreksverslagen en afspraken kunt bekijken.
Heeft u nog geen inlog? Vraag het uw behandelaar.
Als lid van de Cliënten en Familie Medezeggenschapsraad praat u mee over verschillende onderwerpen; van behandeling tot beleid van GGZ NHN. Ook uw inbreng is waardevol en helpt om de zorg en behandeling van cliënten en familie te verbeteren.
Kwaliteit zien we als continue samen leren en verbeteren. We leren van wat goed gaat en van wat beter kan. Dit doen wij op verschillende manieren.
Verbeterpunten, onvrede of klachten zijn dan ook een waardevolle bijdrage aan de verbetering van onze dienstverlening. Merkt u onvrede of heeft u een klacht? Er zijn verschillende mogelijkheden om ons dat te laten weten.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: