Mijn GGZ NHN is een beveiligde website waarin u uw dossier, behandelplan, rapportages en afspraken kunt bekijken. U kunt op elk moment zelf aan de slag en de voortgang van uw behandeling volgen. U vindt er ook voorlichtingsfilmpjes, brochures en antwoorden op veel gestelde vragen.
Als u Mijn GGZ NHN wil gebruiken, moet u eerst eenmalig uw account activeren. Hiervoor heeft u de activatiecode nodig die u in een brief heeft gekregen.
Met uw emailadres en wachtwoord die u heeft opgegeven bij de activatie van Mijn GGZ NHN kunt u inloggen.
Bent u uw wachtwoord kwijt? In enkele stappen vraagt u een nieuw wachtwoord aan.
In de algemene leveringsvoorwaarden staat niet welke behandeling u krijgt, maar zijn afspraken vastgelegd over rechten en plichten van u als cliënt en de zorginstelling.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: