GGZ Noord-Holland-Noord zet zich altijd in u zo goed mogelijk te helpen. Ondanks onze inspanningen kunnen er situaties ontstaan waar u het niet mee eens bent. Uw wensen en mening nemen wij zeer serieus. Verbeterpunten, onvrede of klachten zijn dan ook een waardevolle bijdrage aan de verbetering van onze dienstverlening.
De patiëntenvertrouwenspersoon (pvp) helpt clienten die zijn opgenomen of met verplichte zorg bij vragen en klachten over je rechten in de geestelijke gezondheidszorg.
De Familievertrouwenspersoon ondersteunt familieleden en naastbetrokkenen van cliënten die bij GGZ NHN in behandeling zijn.
Het Klachtenbureau van GGZ Noord-Holland-Noord bestaat uit:
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: