Huisregels op onze locaties

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich prettig voelt op onze locaties. Daarom werken wij met huisregels, die voor iedereen gelden. Als u op een van onze locaties bent, verzoeken wij u om zich aan onze huisregels te houden. Naast deze algemene huisregels zijn er specifieke huisregels voor bepaalde locaties. Deze worden overhandigd op de locatie.

huisregel respect We gaan respectvol met elkaar om. Dat houdt in dat niemand kwetsende, discriminerende of beledigende opmerkingen maakt.

huisregel cameratoezicht Er is cameratoezicht voor uw en onze veiligheid.

huisregel vandalisme en diefstal Onze medewerkers en cliënten werken en verblijven in een veilige omgeving. Van diefstal, vernieling en wapenbezit doen wij daarom altijd aangifte. Wapens en andere gevaarlijke voorwerpen die wij aantreffen, worden ingenomen door onze medewerkers.

huisregel agressief gedrag Bij een respectvolle omgang past geen agressie en geweld. Onze medewerkers treden dan ook op als u de regels overtreedt. In het ergste geval krijgen cliënten of bezoekers die zich niet aan de regels houden een toegangsverbod.

huisregel drank en drugs

GGZ NHN is een rookvrije organisatie. Een rookvrije zorginstelling streeft naar een omgeving zonder roken. We voorkomen hiermee directe en indirecte blootstelling aan rook en helpen mensen die willen stoppen. We geven het goede voorbeeld in de stad en in het land en dragen zo bij aan een cultuur waarin niet-roken de norm is.

Dit geldt ook voor ons middelengebruik. Het is niet toegestaan om drugs, alcoholische dranken, alcoholvrij bier of wijn te gebruiken of te verhandelen. Mensen die onder invloed zijn van alcohol of drugs kunnen wij de toegang weigeren.


huisregel geluidsopnames

Medewerkers van GGZ NHN, cliënten en bezoekers mogen nooit ongevraagd gefilmd of gefotografeerd worden. Om op onze locaties te mogen filmen/fotograferen, moet altijd vooraf officieel toestemming worden gevraagd.

Ook is het niet toegestaan om ongevraagd geluidsopnames te maken. Wilt u een gesprek met uw behandelaar opnemen? Bespreek dan met uw behandelaar wat de mogelijkheden daartoe zijn.


GGZ NHN is niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen.

Helpt u mee?

Wij doen er alles aan om de huisregels te bewaken. Als de regels niet worden nageleefd dan volgt een waarschuwing. In het ergste geval zijn wij genoodzaakt iemand de toegang tot de locaties van GGZ NHN te ontzeggen. Als u een overtreding van onze huisregels opmerkt, meld dit dan bij één van onze medewerkers.

Vragen over de huisregels?

Neem dan contact op met de afdeling communicatie via communicatie@ggz-nhn.nl.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: