De intake

Herstelondersteunende intake - uw wens staat centraal

Als u een specialistische GGZ-hulpvraag heeft en in uw eigen omgeving (thuis) uw behandeling gaat volgen meldt het aanmeldpunt van GGZ NHN u aan voor een herstelondersteunende intake (HOI).

Een herstelondersteunende intake is erop gericht om samen te begrijpen wat er aan de hand is door met elkaar te bespreken wat u nodig heeft om zelf meer grip te krijgen op uw eigen herstelproces. Uw vraag staat hierin centraal. Het gesprek vindt plaats met u en uw naaste, een ervaringsdeskundige, een psycholoog en een regiebehandelaar. Gezamenlijk wordt besproken welk vervolg het beste aansluit op uw vraag.

U bent aangemeld, en dan?

Kennismaking vanuit huis

Bij GGZ NHN zijn we ervan overtuigd dat u het beste in uw eigen omgeving herstelt. Wat kunt u van ons verwachten als u bent aangemeld? Hoe ziet de kennismaking en eerste ontmoeting er uit? 

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 - 17:00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via:

  • het Huisartsen Informatie Systeem (HIS)
  • Zorgdomein
  • de online aanmeldformulieren GGZ NHN op deze website.
  • telefonisch via aanmeldpunten GGZ NHN