Op deze pagina leest u de veelgestelde vragen over aanmelden bij GGZ NHN
Voor aanmelding bij GGZ NHN heeft u een verwijzing nodig van uw huisarts.
Zoekt u hulp bij psychische klachten of problemen? Neem dan contact op met uw huisarts. U bespreekt met hem of haar welke hulp u nodig heeft en waar u deze hulp vindt. Uw huisarts meldt u vervolgens aan bij de betreffende instantie. Dat kan bijvoorbeeld GGZ Noord-Holland-Noord zijn, maar ook een vrijgevestigde psycholoog of het algemeen maatschappelijk werk.
Mocht u of iemand in uw omgeving acute hulp nodig hebben, dan kunt u ook contact opnemen met uw huisarts of met de dienstdoende huisarts.
Er kan een wachttijd bestaan voor uw eerste gesprek of voor de daadwerkelijke start van de behandeling.
Als u een specialistische GGZ-hulpvraag heeft en in uw eigen omgeving (thuis) uw behandeling gaat volgen meldt het aanmeldpunt van GGZ NHN u aan voor een herstelondersteunende intake (HOI).
Een herstelondersteunende intake is erop gericht om samen te begrijpen wat er aan de hand is door met elkaar te bespreken wat u nodig heeft om zelf meer grip te krijgen op uw eigen herstelproces. Uw vraag staat hierin centraal.
Voor een goed verloop van uw behandeling bij GGZ NHN hebben wij een aantal gegevens nodig. Wij vragen u om mee te nemen naar het eerste gesprek:
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: