Klachtencommissie

U bevindt zich hier: Homepage > Over ons > Klachten > Klachtencommissie  

Klachtencommissie

De klachtencommissie GGZ NHN bestaat uit personen die niet in dienst zijn van GGZ Noord-Holland-Noord. De gedachte daarachter is dat hierdoor een onafhankelijke klachtbehandeling beter gewaarborgd is.

Met een beperkt aantal klachten kunt u terecht bij de klachtencommissie: 
- een klacht over een jobcoach,
- een klacht over de behandeling door GGZ NHN in het kader van de Jeugdwet of
- indien u bij GGZ NHN verblijft op basis van een rechterlijke machtiging of in bewaringstelling en u een klacht heeft in het kader van de Wet Bopz.

De commissie probeert klachten altijd zo snel mogelijk te plannen voor behandeling. U kunt aangeven of u voorkeur hebt voor bemiddeling of een hoorzitting. Bij een hoorzitting zit er behalve de voorzitter altijd een jurist in de commissie en een derde lid. Voor meer informatie over de procedure zie het reglement van de klachtencommissie.

Een officiële klacht moet schriftelijk worden ingediend. U kunt hier het klachtenformulier downloaden, welke u vervolgens per post of e-mail kunt opsturen naar de klachtencommissie. Met vragen kunt u terecht bij de secretaris van de klachtencommissie.

Klachtencommissie GGZ Noord-Holland-Noord
Postbus 18
1850 BA Heiloo
Telefoon  06 10 14 61 47
E-mail: klachtencommissie@ggz-nhn.nl

Meer informatie over waar u terecht kunt met een klacht