Het verhaal van Els (adviseur verkoop/accountmanager)

Els is o.a verantwoordelijk voor de onderhandelingen met de gemeente over onze zorgverkoop voor jeugd.

“Wie zijn wij? Waar zijn we goed in? En doen we wat we zeggen en zeggen we wat we doen? Dat vind ik belangrijk uit te dragen naar de buitenwereld. Want alleen dan kunnen we een betrouwbare partner zijn voor financiers en andere zorginstellingen met wie we samenwerken."

Haalbaarheid

“De gemeente is sinds 2015 verantwoordelijk voor het uitvoeren van de jeugdwet en koopt daarvoor zorg in. Dat is een grote verandering: op welke manier ga je dit goed organiseren? Het is een uitdaging om een bijdrage te leveren aan de doelstellingen van de gemeente en ook onze eigen belangen en die van onze cliënten te blijven behartigen. Zijn de afspraken die op papier met de gemeente zijn gemaakt ook haalbaar in de praktijk? Daar gaat het uiteindelijk om. Ik werk daarom heel intensief samen met de (inhoudelijk) managers, die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering op de werkvloer. Zij bekijken wat werkbaar is en nemen ook de signalen van de behandelaren hierin mee. Ik vind het heel belangrijk om deze ‘feeling’ met de werkvloer te hebben. We zijn nog maar een paar jaar bezig met deze nieuwe werkwijze en we leren van elkaar. We moeten blijven bijschaven, het is de kunst er toch samen uit te komen.

Verbeteren zorg

“Ik ben voortdurend bezig hoe we onze zorg kunnen verbeteren en in te spelen op de ontwikkelingen in de regio. In mijn werk heb ik ook de mogelijkheid om nieuwe ideeën en concepten in te voeren. Er is bijvoorbeeld een transformatiefonds, dat door de rijksoverheid is ontwikkeld om de jeugdhulp te verbeteren en te vernieuwen. Recent hebben we daarbij een pitch gewonnen rond de integrale specialisatie gezinsteams. Het doel was om de samenwerking rond multiproblem-gezinnen te verbeteren. We ontwikkelen daarom nu samen met Parlan en andere partijen een nieuwe functie: een ‘communitymanager’. Dit is een casemanager die de regie neemt over alle betrokken partijen bij multiproblem-gezinnen; van schuldhulpverlening tot het onderwijs. Van dit soort ontwikkelingen ga ik echt stuiteren! En dankzij een andere pitch hebben we nu een collega die spreekuur houdt op een MBO-school, om direct hulp te kunnen bieden aan scholieren met psychische klachten. Daar word ik blij van en stimuleert om te blijven ontwikkelen.”

Trots

“Ik kom uit de kop van Noord-Holland, dit is mijn thuisbasis. Ik vind het mooi dat ik mij kan inzetten voor de jeugd van deze regio. Wat ik een mooie ontwikkeling vind is de afname van het aantal bedden op de jeugdklinieken en de verkorte opnameduur van jongeren. En dat we meer intensieve ambulante zorg in de thuissituatie bieden. Daar ben ik trots op. We maken onze visie ‘Beter worden doe je thuis’ op deze manier echt waar. Dan doe je wat je zegt!
Er is vanuit de organisatie een continue drang naar vernieuwing en innovatie, wat mij inspireert. Ik ervaar ook veel ruimte en vertrouwen om de zorgverkoop te blijven ontwikkelen en te professionaliseren. We werken bijvoorbeeld steeds meer samen in teams van specialisten, van financiën tot administratie, die zich bezighouden met het zorgverkoopproces. Ik vind het leuk mensen hiervoor te enthousiasmeren en mee te nemen in nieuwe projecten. We doen het echt samen!

Vragen over werken bij GGZ NHN?

Vraag het onze wervingsspecialist

Heb je een vraag met betrekking tot de vacatures voor psychiater, GZ-psycholoog, klinisch psycholoog, psychotherapeut, arts, verpleegkundig specialist, spv of verpleegkundige, neem contact op met:

Pamela Heuvelman, wervingsspecialist

Telefoonnummer
06 83 43 74 80

P&O Servicedesk

Heb je een vraag over je sollicitatie of over de sollicitatieprocedure, neem contact op met onze P&O Servicedesk op:

Telefoonnummer
072 53 12 777

Leuke vacature gezien en heb je er inhoudelijk vragen over? Je kunt de contactpersoon die genoemd staat in de vacature altijd bellen!