Technologische ontwikkelingen verder integreren in de zorg en bedrijfsvoering, daar werken wij de komende jaren aan. Goede zorg en een efficiënte bedrijfsvoering staan hierbij centraal.
Alle medewerkers maken gebruik van de digitale mogelijkheden voor werk en eigen ontwikkeling. Binnen drie jaar (2020-2022) is 80% van onze medewerkers bekend met de digitale mogelijkheden van GGZ NHN en vaardig genoeg om hier gebruik te maken. We werken data gedreven waardoor we beter weten wat wanneer werkt en besparen daar tijd mee. Tot slot is GGZ NHN online 24/7 bereikbaar voor medewerkers en cliënten met advies of ondersteuning.
Als organisatie hebben we veel informatie en gegevens – data – beschikbaar. Dit gaan we met behulp van kunstmatige intelligentie slim gebruiken. Er liggen mogelijkheden op verschillende gebieden, zoals de juiste informatie op het juiste moment met cliënten delen via ons cliëntportaal, het gebruik van data voor het nemen van beslissingen ter verbetering van de kwaliteit en doelmatigheid van de zorg én het leren van bepaalde trends die worden waargenomen in historische data van grote groepen cliënten.
U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord.
Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.
Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.
Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer
Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!
Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: