Word ook lid van de CFM-raad!

Als lid van de Cliënten en Familie Medezeggenschapsraad praat je mee over verschillende onderwerpen van behandeling tot beleid van GGZ Noord-Holland-Noord. Ook uw inbreng is waardevol en helpt om de zorg en behandeling van cliënten en familie te verbeteren.

Nieuwe leden zijn welkom!

Als lid van de Cliënten en Familie Medezeggenschapsraad praat je mee over verschillende onderwerpen; van behandeling tot beleid. Ook uw inbreng is waardevol en helpt om de zorg en behandeling van cliënten en familie te verbeteren. Wij zien ons ledental graag groeien met betrokken en enthousiaste mensen. Wie zijn wij en wat doen wij? Lees hier meer over de CFM-raad.

Zet uw ervaring in en word lid! Meld u hier aan voor de CFM-raad.

Ervaringen van CFM-raadsleden

"Nadat ik door een goede vriendin ben gevraagd voor het Familieplatform, ben ik automatisch ook lid geworden van de CFM-raad. Als gemeentelijk beleidsadviseur had ik vroeger al met de ggz te maken en was ik bekend met medezeggenschap via de ondernemersraad en vakbond. Ik vind het leuk en interessant werk, juist door de vele activiteiten en workshops. Hierdoor merk ik, dat het CFM raadswerk gewaardeerd wordt binnen GGZ NHN. Met elkaar leveren wij een zinvolle bijdrage aan de kwaliteitsverbetering van de zorg en dat is winst voor iedereen binnen de hele instelling." - Rob Dumas

"Na mijn opname bij GGZ NHN besloot ik dat ik iets terug wilde doen voor alle cliënten die na mij kwamen. Om ook voor hen te waken voor de juiste zorg en de kwaliteit van de zorg. Maar ook mijn eigen zelfvertrouwen opbouwen door middel van vergaderingen en gesprekken aangaan en de cliënten centraal te laten staan." - Esther

"Als lid van de CFM-raad kan ik wat verbeteren voor cliënten en naastbetrokkenen, daarom heb ik die handschoen opgepakt. Naast dat ik mij inzet als belangenbehartiger, zie ik het ook als een mogelijkheid voor zelfontwikkeling en zo te werken aan mijn herstel. Ik krijg veel waardering voor wat ik doe, ik heb het gevoel dat ik echt serieus wordt genomen. Door te praten met medewerkers van GGZ NHN komen we tot verbetering van de hulpverlening bij psychische klachten en ontwikkelingsstoornissen." - Frank Reiber

"Sinds mijn zoon, met een geschiedenis van psychoses en verslaving, zich heeft laten behandelen, heb ik mijn leven weer terug. Klinkt heftig, en dat was het ook. Als lid van het Familieplatform kan ik de ervaring die ik heb opgebouwd in de afgelopen jaren gebruiken om me in te zetten voor een groep: familie of naasten van mensen die bij GGZ NHN in behandeling zijn. Een zinvolle en helende bezigheid." - Denise

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via:

  • het Huisartsen Informatie Systeem (HIS)
  • Zorgdomein
  • telefonisch via aanmeldpunten GGZ NHN