Het verhaal van Remy (accountmanager GGZ)

Zo'n 12,5 jaar is Remy o.a verantwoordelijk voor het onderhandelen met zorgverzekeraars over zorgverkoop en het relatiebeheer met financiers.

Van inhoud naar financiën

“Ik zie het als mijn taak om inhoudelijk beleid te vertalen naar financiën en zeker niet andersom! De inhoud is leidend, de client staat centraal. In de onderhandelingen met de zorgverzekeraars, promoten wij dan ook heel actief onze inhoudelijke visie. Daarbij neem ik ook de feedback van de cliënten mee. Hoe ervaren zij de zorg? En aan welke zorg is er meer behoefte?

Ik vind het een uitdaging om verzekeraars in ons inhoudelijk beleid mee te krijgen. Tuurlijk moet je soms lang onderhandelen. Maar het is echt kicken als we na lange onderhandelingen er toch met de verzekeraar uitkomen en een goede deal voor GGZ NHN kunnen sluiten. Ik vind het bijvoorbeeld een mooi resultaat dat we een meerjarige alliantie met VGZ zijn aangegaan. Daar ben ik echt trots op! Dat de goede zorg die wij aan cliënten willen bieden gewaarborgd kan blijven. En dat we kunnen blijven innoveren.

Vooruitstrevend

Ik vind GGZ NHN op veel vlakken vooruitstrevend en innoverend. We staan open voor nieuwe invloeden en veranderingen, hierdoor blijven we als organisatie inhoudelijk groeien. We zijn bijvoorbeeld als eerste in Nederland met FACT en IHT begonnen, wat bijdraagt aan ambulantisering. Maar ook het inzetten van ervaringsdeskundigen bij de herstel ondersteunde intakes (HOI) en de herstelwerkplaatsen vind ik echt een grote meerwaarde. Onze innovaties blijven ook bij de verzekering niet onopgemerkt. De HOI is bij VGZ genomineerd voor de ‘Zinnige Zorg Award’. Dat zijn leuke dingen hoor!

Gezamenlijkheid

Ik ervaar veel vrijheid in mijn werk om zelfstandig zaken te regelen, natuurlijk binnen de gegeven kaders. Dit vind ik erg prettig. Maar ondanks dat ik geregeld alleen op pad ben, ervaar ik toch een sterke gezamenlijkheid met mijn collega’s. We zijn een hecht team: van de controllers, managers tot de Raad van Bestuur. We doen het echt samen en kunnen dan samen trots zijn als we iets hebben bereikt!

Werkplezier

Door mijn vorige baan als inkoper GGZ bij een verzekeraar, kende ik GGZ NHN al vrij goed. Ik had toen van buitenaf al een positieve indruk en dat is eigenlijk alleen maar bevestigd toen ik hier kwam werken. De sfeer op de werkvloer is heel open en vertrouwelijk. Dat merk ik ook bijvoorbeeld tijdens de lunch waarin collega’s van verschillende afdelingen met elkaar aan tafel zitten.

Ik kan zeker zeggen dat ik plezier heb in en op mijn werk. En ik merk dit ook bij mijn collega’s. Dat is belangrijk hoor, voor jezelf maar werkplezier straal je ook als organisatie uit naar je cliënten!”

Vragen over werken bij GGZ NHN?

Vraag het onze wervingsspecialist

Heb je een vraag met betrekking tot de vacatures voor psychiater, GZ-psycholoog, klinisch psycholoog, psychotherapeut, arts, verpleegkundig specialist, spv of verpleegkundige, neem contact op met:

Pamela Heuvelman, wervingsspecialist

Telefoonnummer
06 83 43 74 80

P&O Servicedesk

Heb je een vraag over je sollicitatie of over de sollicitatieprocedure, neem contact op met onze P&O Servicedesk op:

Telefoonnummer
072 53 12 777

Leuke vacature gezien en heb je er inhoudelijk vragen over? Je kunt de contactpersoon die genoemd staat in de vacature altijd bellen!