Samen werken aan herstel

De ervaring is dat we, in samenwerking met de familie, de meest optimale zorg en begeleiding kunnen bieden en daarmee het herstel van uw dierbare bevorderen. Omdat u uw familielid kent, zijn uw ervaringen van groot belang.

Op grond van onze visie: ‘Beter worden doe je thuis’, behandelen en begeleiden we mensen met ernstig psychische problemen zoveel mogelijk in de eigen woonomgeving. Dit betekent dat er ook een groot beroep wordt gedaan op de directe omgeving van de cliënt, zoals familie en hulpverlening.

Indien u bij de behandeling betrokken wordt, kijken we samen hoe ieder vanuit zijn eigen positie, een bijdrage kan leveren aan het voorspoedige herstel.

Daarnaast biedt GGZ NHN  ondersteuning aan familie en naastbetrokkenen in de vorm van zelfhulp, (online) informatiebijeenkomsten, cursussen en de familielotgenotengroep. Ook staat de familievertrouwenspersoon klaar ter ondersteuning van familieleden.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 - 17:00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via:

  • het Huisartsen Informatie Systeem (HIS)
  • Zorgdomein
  • de online aanmeldformulieren GGZ NHN op deze website.
  • telefonisch via aanmeldpunten GGZ NHN