Nieuws

U bevindt zich hier: Homepage > Over Triversum > Nieuws  

  • JIM theater trekt volle zaal hulpverleners

    26-11-2018 - Op donderdag 15 november 2018 vond het JIM-theater plaats op de hoofdlocatie van Parlan in Alkmaar. Een interactieve voorstelling over de vernieuwende JIM-aanpak in de praktijk, waarmee zowel Parlan Jeugdhulp als GGZ NHN divisie Triversum, Kinder- en Jeugdpsychiatrie gaan werken.

  • Met je eigen wortels groei je het mooist

    14-09-2018 - Parlan Jeugdhulp en GGZ Noord-Holland-Noord divisie Triversum gaan samenwerken met Stichting JIM. Een JIM is een familielid, vriend of bekende en helpt kwetsbare jongeren en hun gezinnen in complexe situaties vooruit. Jongeren kiezen hun eigen JIM en de JIM werkt vanuit zijn kennis over de jongere en het gezin samen met de expertise van professionals. Een unieke combinatie in de jeugdhulp van Noord-Holland-Noord.

  • Direct hulp bij Triversum Kindcentrum De Klim in Alkmaar

    19-07-2018 - Momenteel kunnen wij bij Triversum Kindcentrum De Klim kinderen van 6-12 jaar met psychiatrische problemen op zeer korte termijn hulp bieden.

  • Nieuwe crisisdienst voor kinderen en jeugdigen

    05-07-2018 - Vanaf 1 juli 2018 is er een nieuwe regionale crisisdienst voor kinderen en jongeren tot 18 jaar in de regio Noord-Holland-Noord. De Crisisdienst Jeugd Noord-Holland-Noord is er voor kinderen en jeugdigen met een psychische, sociale of verstandelijke kwetsbaarheid die in crisis zijn, en waarbij direct deskundige hulp of zorg geboden moet worden.

  • Triversum continueert zorg aan jeugdige cliënten Virenze

    28-05-2018 - Met ingang van 1 juni 2018 kunnen kinderen en jongeren die in behandeling waren bij Virenze in Den Helder rekenen op de specialistische hulp van de GGZ Noord-Holland-Noord divisie Triversum.

  • Triversum en GGZ NHN verder als één organisatie

    01-01-2018 - Met ingang van 1 januari 2018 bundelen Triversum en GGZ NHN, na zorgvuldige voorbereiding, de krachten en gaan verder als één organisatie. Hierdoor worden de gezamenlijke cliënten – en hun naasten – nog beter geholpen. Voor medewerkers ontstaat een organisatie waar expertise en oplossingen snel beschikbaar zijn.

Stel een vraag

Volg GGZ NHN