Bel GGZ NHN 088 65 65 010
De klantenservice van GGZ NHN is bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 - 17:00 uur
Ga direct naar: Zoeken | Hoofdmenu | Snelkoppelingen
U bevindt zich hier: Homepage > Cliënten > Aangemeld, en dan > Behandeling en begeleiding > Telezorg: direct contact op afstand
Een beveiligd programma waarmee u, via een beeldscherm, gemakkelijk contact kunt leggen met uw behandelaar, een familielid of lotgenoot.
"Een blij gezicht of een sombere blik zegt vaak meer dan honderd woorden. Met één aanraking van het scherm kan ik iemand zien die vertrouwd is en die meteen actie kan ondernemen. Dit geeft een veilig gevoel.”
Met deze vorm van dienstverlening heeft u als klant bij GGZ NHN meer eigen regie en zelfstandigheid en kunt u op moeilijke momenten snel hulp inroepen en daarmee eventueel een opname voorkomen.
Wanneer u in behandeling bent bij GGZ NHN kunt u gebruik maken van telezorg. De duur van de behandeling speelt geen rol; u kunt altijd met uw behandelaar bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Telezorg is een aanvulling op uw behandeling. U heeft daarnaast ook gesprekken of therapieën op locatie zoals u dat gewend bent. Als deze vorm van zorg goed bevalt, is het wel mogelijk dat de gesprekken vaker via telezorg plaatsvinden.
Bekijk hier de folder ' Telezorg: direct contact op afstand'
- Handleiding VICASA voor smartphones en tablets (PDF)
- Handleiding VICASA voor laptops en computers (PDF)
- Handleiding gebruik VICASA app (pdf)
Wilt u meer weten over telezorg of heeft u hulp nodig bij het regelen van een apparaat of bijvoorbeeld internetverbinding, neem dan gerust contact op met uw behandelaar.