Mijn GGZ NHN - uw cliëntportaal

Mijn GGZ NHN is een beveiligde website waarin u uw dossier, behandelplan, rapportages en afspraken kunt bekijken. U kunt op elk moment zelf aan de slag en de voortgang van uw behandeling volgen. U vindt er ook voorlichtingsfilmpjes, brochures en antwoorden op veel gestelde vragen.

Als u een account op Mijn GGZ NHN heeft, blijft u toegang houden tot uw gegevens. Ook als u niet meer in behandeling bent.

Hulp bij activeren en inloggen

1. U krijgt op uw e-mailadres een mail van Het Quli Team. De e-mail heet “Uw nieuwe account voor Mijn GGZ NHN”.E-mail nieuw account Mijn GGZ NHN

2. Klik op de knop “Log nu in”, die in de e-mail staat.
3. Vul uw e-mailadres in.
4. Vul uw tijdelijke wachtwoord in. Dat staat in de e-mail.
5. Kies een nieuw wachtwoord.

Nieuw wachtwoord Mijn GGZ NHN

6. Kies voor 2-staps-verificatie via een authenticator-app of via een SMS op uw telefoon.

Verificatie mobiel Mijn GGZ NHN

Optie Authenticator-App:

  • Als u een Authenticator-App wilt gebruiken, klikt u op “Toevoegen”.
  • Download één van deze authenticator-apps: Google authenticator, Microsoft authenticator, LasPass authenticator, Authy. Deze apps zijn gratis.
  • Scan de QR-code, voer de code van de app in en klik op “Controleer code”.

 

  • Log in met de code uit de Authenticator-app.

Optie SMS per telefoon:

  • Vul uw mobiele telefoonnummer in en klik op het diskette-icoontje.

 

  • U ontvangt een verificatiecode per SMS. Vul de verificatiecode in en klik op “Controleer code”.

7. Lees de gebruikersvoorwaarden en kies onderaan “Ik ga akkoord”.

 

8. Vul in het scherm Openstaande verzoeken de activatiecode in. Die vindt u in de brief van GGZ NHN.

9. Vul uw geboortedatum in. Let op: de geboortedatum moet uit 8 cijfers bestaan. Dus niet 1-7-1980, maar 01-07-1980

10. Klik op het bolletje “Accepteren” en daarna op “Opslaan”.

11. Via de gekleurde tegels vindt u uw dossier en andere gegevens.

1. Ga naar mijn.quli.nl.

2. Vul uw e-mailadres in en het aangemaakte wachtwoord in en klik op “Inloggen”.

3. Voeg de verificatiecode in. Die ontvangt u via een authenticator-app of via SMS.

 

1. Klik op de inlogpagina op “Wachtwoord vergeten?”.

2. Vul het e-mailadres in waarmee u Mijn GGZ NHN heeft geactiveerd en klik op “Stuur mij de link”.

3. Er wordt een nieuwe link naar uw e-mailadres gestuurd.

4. U krijgt een e-mail van Het Quli Team. Klik op “Wijzig wachtwoord”

5. Kies een nieuw wachtwoord en klik op “Nieuw wachtwoord opslaan”. Hierna volgt de 2-Stapsverificatie waarna u bent ingelogd.

In het Quli-deel links op de browserpagina kunt u de instellingen van uw Mijn GGZ NHN account aanvullen en wijzigen.

Onder “Mijn profiel” kunt u kunt u instellingen wijzigen, bijvoorbeeld:

  • uw tweestapsverificatie
  • uw wachtwoord
  • uw telefoonnummer voor het ontvangen van de SMS-code wijzigen.

Dit is uw persoonlijke Mijn GGZ NHN profiel en staat helemaal los van GGZ NHN.

Voor vragen over het aanpassen van instellingen en toevoegen van contacten kunt u terecht bij Quli via servicedesk@quli.nl of 026 792 00 00.

In het Quli-deel kunt u ook contacten toevoegen die voor u belangrijk zijn. Via Berichten kunt u berichten uitwisselen met die contacten. Dit zijn uw eigen persoonlijke contacten, geen mensen van GGZ Noord-Holland-Noord.

Voeg uw behandelaar niet toe bij de Contacten. U wisselt berichten met uw behandelaar uit via de Berichten-tegel onder GGZ Noord-Holland-Noord.

Let op: Uw eigen contactpersonen kunnen (delen van) uw dossier bekijken. U geeft zelf toestemming welke delen zij mogen zien. Denk goed na wie u toegang geeft.

Voor vragen over instellingen aanpassen en toevoegen van contacten kunt u terecht bij Quli via servicedesk@quli.nl of 026 792 00 00.

In het Quli-deel van het clientportaal vindt u ook de tgele Mijn Positieve Gezondheid. Daar vindt u vragenlijsten die u kunt invullen.

Deze vragenlijsten maken geen deel uit van uw behandeling bij GGZ NHN.  U kunt ze invullen, maar u bespreekt ze niet met de behandelaar.

 De vragenlijsten die u voor uw behandeling invult, vindt u via de tegel Mijn GGZ NHN > Herstel in Beeld.

Wij helpen u graag verder

Stel uw vraag aan GGZ NHN per mail

U kunt uw vraag makkelijk per mail aan ons stellen. Vul het formulier in en uw vraag wordt zo snel als mogelijk beantwoord. 

Bent u in behandeling bij GGZ NHN, neemt u dan contact op met uw behandelteam.

Liever bellen?

Bent u in behandeling bij een ggz-team? Neem dan contact op via het secretariaat van het team.

Het algemene klantcontactcentrum van GGZ Noord-Holland-Noord is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer

088 65 65 010 

Wilt u dat wij u terugbellen? Gebruik hiervoor onderstaand formulier!

Aanmelden bij GGZ NHN

Alleen verwijzers (huisartsen, medisch specialisten en BIG-geregistreerde psychologen) kunnen kinderen en jeugd, volwassenen en ouderen, aanmelden bij GGZ NHN via: